ارائه دهنده خدمات مسافرت هوایی و رزرواسیون هتل‌های ایرانی و خارجی

این آژانس از سال گذشته همکاری خود در زمینه مدرسه‌سازی را با جامعه یاوری فرهنگی آغاز کرده و به جمع یاوران ما پیوسته است. در این یکساله با همت مدیریت محترم و همکاران عزیز توانسته‌اند، 4 مدرسه در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و خراسان شمالی به دانش‌آموزان عزیزمان هدیه دهند.

 

فعالیت‌ها:

  • صدور بلیط پروازهای داخلی و خارجی ایران و جهان،
  • برنامه ریزی و اجرای تورهای بین المللی، فرهنگی، تفریحی سیاحتی، زیارتی و نمایشگاهی،
  • اخذ ویزای کشورهای مختلف،
  • صدور بیمه نامه‌های مسافرتی،
  • ارائه خدمات فرودگاهی
  • رزرواسیون هتل‌های مختلف ایران و دیگر نقاط جهان از مهمترین خدمات مهرگان سیر در عرصه صنعت گردشگری است.

این شرکت با نزدیک به 20 سال فعالیت با بررسی و گزینش بهترین کارگزاران در هر کشور، انتخاب ایرلاین‌های موفق و بهترین راهنمایان تور در سراسر دنیا می‌تواند بهترین قیمت‌ها در کنار بهترین خدمات را به مسافرین خود ارائه دهد.

خدمات نوین:
مدیریت و کادر اجرایی شرکت مهرگان سیر با بهره‌گیری از سال‌ها تحربه در عرصه گردشگری همواره در ارائه خدمات نوین در این عرصه پیشقدم بوده است .
خدمات انلاین فروش بلیط ،تور و رزو هتل از جمله خدماتی است که این روزها توسط مراکز گردشگری به مسافران ارائه می شود اما به سبب وجود حجم زیاد اطلاعات ،مسیر ها و ارلاین‌های مختلف و تعداد انبوه هتل‌ها و ارائه متنوع خدمات در هر یک از این مراکز در سراسر دنیا، نه تنها مسافران و گردشگران را در بهره‌گیری از ان کمک نکرده بلکه باعث ایجاد نوعی سردرگمی و همچنین پرداخت هزینه‌های بیشتر برای دریافت خدمات خود نموده است.
استفاده از روش‌های نوین به همراه بهره گیری از کارشناسان مجرب گردشگری ایده ما در ارئه خدمات بهتر در این راه است.
در واقع حذف کارشناسان از سیستم خرید بلیط ،رزرو هتل و دیگر خدمات گردشگری هم می تواند به افزایش هزینه‌ها منجرشود و هم ازسوی دیگر دریافت خدمات متنوع که هر روز با بخشنامه ها و اطلاعات مختلف دچار تغییر می‌شود را مختل می‌کند.

 

☎️  021-88830494
🌐 www.mehreganseyr.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *