بانک خاورمیانه بانک ایرانی میباشد، که در سال ۱۳۹۱ به عنوان هجدهمین بانک خصوصی کشور تأسیس شد. بانک خاورمیانه، یک بانک عمده فروش با تمرکز بر مشتریان بزرگ و تسهیلات خاص است لذا در استراتژی خود تمرکز بر شبکه محدود شعب، انتقال شعب بانک به محل کار شرکتها و توسعه خدمات غیرحضوری را در دستور کار خود قرار دادهاست.
بر خلاف دیدگاه رایج که بانکها مجموعهای از خدمات را بطور کلی برای تمام مشتریان خود ارائه میدهند، بانک خاورمیانه با شناسایی شرایط و نیازهای مشتریان، خدمات منحصر به فردی برای آنها طراحی و پیادهسازی میکند. بدین ترتیب بجای اینکه بنگاههای اقتصادی و شرکتها خود را با شرایط بانک تطبیق دهند، بانک خاورمیانه به عنوان بانکی مشتری محور، شرایط را بر اساس نیازهای آنها تطبیق و مهیا میسازد.
توسعه خدمات غیر حضوری
بانک خاورمیانه با هدف سرعت بخشیدن در ارائه خدمات و افزایش رفاه مشتریان خود بخش عمدهای از نیازهای مشتریان را به صورت غیرحضوری پاسخگو میباشد. بدین منظور بانک راهکارهای مختلفی را طراحی و با بکارگیری نرم افزار بانکی مناسب گامهای خوبی در این مسیر برداشته است. بدین ترتیب ضمن تامین منافع مشتریان، با حذف ضرورت توسعه فیزیکی شعب و با حفظ سطح خدمات ارائه شده، شاهد کاهش هزینهها و رشد سودآوری بانک هستیم.
انتقال شعب بانک به محل کار شرکتها
بانک خاورمیانه در جهت تسهیل ارائه خدمات به مشتریان و کاهش نیاز آنها به مراجعه به شعب بانک، با اختصاص رابطین مالی یا Account Officers شعب بانک را در محل کار شرکتها مستقر نموده و بدین ترتیب حداکثر کارایی را برای مشتریان در ارتباط با بانک فراهم آورده است.
شرکتهای زیر مجموعه
- شرکت کارگزاری بانک خاورمیانه
- شرکت بیمه زندگی خاورمیانه
- شرکت خدمات ارزی و صرافی خاورمیانه
- شرکت فنآوری اطلاعات دادهپردازان سیمای آفتاب
بانک خاورمیانه سالهای زیادی است که به حوزه فعالیت جامعه یاوری فرهنگی علاقمند شده و از همان سالها در پروژههای مدرسهیاری بسیاری با ما همقدم و همدل بودند. این مجموعه کار نیک را به تک تک کارمندان و مدیرانش پیشنهاد میکند.
- همدلی در همایش بزرگ شبی با یاوری
- همدلی در کمپینهای جاری در سال جامعه یاوری فرهنگی
- توزیع و تقدیم قلکهای سازمانی به همکاران و ساختمانها
- و …