مدیریت محترم شرکت سفیر آبی آرام حدودا از سال 1391 به حوزه فعالیت جامعه یاوری فرهنگی علاقمند شده و از همان سال در پروژههای مدرسهیاری بسیاری با ما همقدم و همدل بودند. این مجموعه کار نیک را به تک تک کارمندان و مدیرانش پیشنهاد میکند، بطوری که در سالهای آغازین کمپین «کولهپشتی مهر» بستههای لوازمتحریر توسط همان همکاران خریداری و بستهبندی میشد و به دفتر یاوری جهت توزیع در مناطق کمبرخوردار ارسال میشد.
در سال 1396 با همدلی مدیریت فروش این شرکت، تبلیغات گستردهای برای مشارکت افراد مختلف در کمپین «کوله پشتی مهر» صورت پذیرفت، و همین کار موجب شد تا افراد زیادی با جامعه یاوری فرهنگی آشنا و در کار خیر شریک شودند.
سال 1396 واحد بازاریابی جامعه یاوری فرهنگی شکل گرفت و باتوجه به نحوه فعالیت این شرکت تصمیم گرفتیم تا در برخی از امور با آنها همکار و همدل شویم.
- همکاری با واحد قلک یاوری
- همدلی در همایش بزرگ شبی با یاوری
- جامعه یاوری فرهنگی حامی معنوی جام فوتسال سفیر
- تماسهای اطلاع رسانی شرکت در همایشهای سالیانه
- همدلی در کمپینهای جاری در سال جامعه یاوری فرهنگی
- توزیع و تقدیم قلکهای سازمانی به همکاران و ساختمانها
- تماسهای اطلاع رسانی مشارکت در کمپینهای جاری در سال
- استفاده از کارمندان آموزش دیده حوزه بازاریابی و تبلیغات در همایشها و غرفهها
- شرکت در ایونتهای درآمدزا برای کمپینهای جاری در سال جامعه یاوری فرهنگی
- و …
شرکت سفیر آبی آرام در سال 1389 به عنوان مرکز پاسخگویی مشاع در ايران در اداره ثبت شرکتها و مالکيت صنعتي به ثبت رسید. این شرکت فعالیت خود را با 12 نفر آغاز نمود در حال حاضر با حدود 400 نفر در دو بخش صف و ستاد مشغول به کار میباشد.
این شرکت با به کارگیری آخرین دستاوردها و زیرساختهای فنی در صنعت Call Center و Contact Center در حال ارائه خدمات پاسخگویی بیست و چهار ساعته در هفت روز هفته (24×7) به مشتریان بزرگ و کوچک فعال در صنایع کشور از جمله بانکها، شرکتهای پرداخت، شرکتهای هواپیمایی، شرکتهای بیمهای و … میباشد. بهرهگیری از کادر متخصص مدیریت و ارائه آموزشهای مورد نیاز کارشناسان پاسخگو، مهمترین هدف مجموعه برای رسیدن به اهداف کیفی شرکت در خصوص ارائه سرویسهای پاسخگویی به مشتریان میباشد.