شرکت رهیاب رایان فردا در سال ۱۳۸۶ به منظور ایجاد و توسعه سیستمهای موردنیاز مشتریان سازمانی، با هدف بهبود فرآیندهای سازمانی، با بهکارگیری نیروهای متخصص و خلاق و جدیدترین ابزار و روشهای تولید و بهبود نرمافزارهای سازمانی تأسیس شد. پس از تغییر اعضای هیأتمدیره در سال ۱۳۹۲، اهداف، استراتژیها و برنامههای عملیاتی شرکت در همه زمینهها بازبینی و نتیجه بازبینی در قالب اهداف جدید به مدیرعامل شرکت ابلاغ شد تا نسبت به تهیه و تدوین برنامههای عملیاتی برای دو حوزه فعالیت شرکت اقدامات لازم انجام شود.
حوزه اول: توسعه فعالیت شرکت در زمینه ارائه راهحلهای جامع، تولید و عرضه نرمافزار وبمبنا، افزایش محصولات و خدمات قابل عرضه به مشتریان از جمله اهداف جدید شرکت بودهاند. برای نیل به این اهداف پس از جذب و بهکارگیری کارشناسان و متخصصین مرتبط، نیازهای مشتریان شرکت شناسایی و مدون شده و متناسب با هر نیاز راهکار مقتضی عرضه شده است که از جمله آنها میتوان به تولید سایت و پورتالهای سازمانی با استفاده از Microsoft SharePoint اشاره کرد.
حوزه دوم : ارائه راهکارهای سیستمی و تولید نرمافزاریهای تخصصی صنعت بانکداری، ارائه مشاوره و تأمین سختافزار قابل استفاده در راهکارها، پشتیبانی از سیستمهای عرضهشده و تعریف و مدیریت پروژههای نرمافزاری بخش دیگری از فعالیتهای شرکت را تشکیل میدهند. شرکت رهیاب رایان فردا از سال 1392، به عنوان ارائهدهنده راهكارهای نوين بانكي و پرداخت الكترونيك موفق به اخذ مجوز انحصاری فروش و پشتيبانی از پنجمين برند پايانه فروشگاهی پرفروش دنيا (شركت SZZT) شد و در دو بخش B2B و B2C مشغول به فعالیت میباشد.
شرکت رهیاب رایان فردا حدودا از سال 1391 به حوزه فعالیت جامعه یاوری فرهنگی علاقمند شده و از همان سال در پروژههای مدرسهیاری بسیاری با ما همقدم و همدل بودند. این مجموعه کار نیک را به تک تک کارمندان و مدیرانش پیشنهاد میکند، بطوری که در سالهای آغازین کمپین «کولهپشتی مهر» بستههای لوازمتحریر توسط همان همکاران خریداری و بستهبندی میشد و به دفتر یاوری جهت توزیع در مناطق کمبرخوردار ارسال میشد.
- همکاری با واحد قلک یاوری
- همدلی در همایش بزرگ شبی با یاوری
- همدلی در کمپینهای جاری در سال جامعه یاوری فرهنگی
- توزیع و تقدیم قلکهای سازمانی به همکاران و ساختمانها
- برگذاری ایونتهای درآمدزا برای کمپینهای جاری در سال جامعه یاوری فرهنگی
- و …