این کتاب به اجمال اصولی را بیان میکند که میتوانید با اطمینان از آنها استفاده فرمایید. این اصول گرایشهای زود گذر نیستند، برای مثال سطح خدمات و نظریه صف، مفاهیم انتزاعی نیستند؛ بلکه واقعیتهای مادی هستند که میتوان آنها را فراگرفت. از بسیاری جهات، همه ما در ایجاد نسل بعدی خدمات، خدماتی که مشتریان ما انتظار خواهند داشت، سازمانهای ما به آنها وابسته خواهند بود و اقتصاد ما به آنها نیاز خواهد داشت، پیشگام هستیم…
عواید حاصل از فروش این کتاب به ساخت مدرسه و ارتقای دانش دانشآموزان مناطق محروم اختصاص خواهد یافت.
نویسنده: برد کلیولند
تالیف و ترجمه: آقای محمد علی قنادیان
موضوع: مراکز تماس، مدیریت کارمندان و کارکنان