با عرض سلام و احترام خدمت یاوران ارجمند
کمپین «کوله‌پشتی مهر» امسال نیز با مشارکت شما یاوران عزیز از تاریخ 18 مردادماه لغایت 30 مهر ماه، اجرا شد.

هدیه 7/478 بسته حمایتی در این دوره کمپین به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار 

 

بسته‌های اهدایی شامل:
یک عدد کوله‌پشتی، یک بسته لوازم‌تحریر، جامدادی و کتاب‌داستان
کوله‌پشتی‌هایی که در این کمپین اهدا شدند، کاملا ایرانی و از با کیفیت‌ترین پارچه‌های بازار تهیه شده بودند. اما این تنها ویژگی مثبت این کوله‌های خوش رنگ و نقش نبود؛ سعی کردیم با یک تیر چند نشان بزنیم و همزمان که کودکی را در یک مدرسه دور افتاده به آرزویش می‌رسانیم، در درجه اول، چرخ یک عنوان یک شعار و مفهوم فرهنگی بر روی این کوله‌پشتی‌ها گلدوزی نماییم.

 

تامین هدیه 930 نهال بلوط

امسال تصمیم گرفتیم سهم شادی این کمپین را ۲ برابر کنیم، با هدیه سبز هر ۸ کوله‌پشتی پُر از لوازم‌تحریر با  کاشت  ۱ نهال بلوط به دل عرصه‌های الگن زاگرس  و دوستی و زیستن با درخت را به فرزندانمان آموزش دهیم.

ماجرای بلوط و کوله‌پشتی

الگن روستایی است در حوالی دهدشتِ یاسوج  در استان کهگیلویه و بویراحمد. بنیاد الگِن هزار هکتار از مرتع‌های خود را به حفاظت، کاشت و‌ داشت مهم‌ترین گونهٔ گیاهی زاگرس یعنی بلوط اختصاص داده است. این بنیاد چند هکتار از اراضی تحت حفاظت خود را به عرصه یاوری اختصاص داده است تا سهمی در امر آموزش کودکان و دانش‌آموزان داشته باشد.

هدیه هر ۸ کوله‌پشتی = کاشت ۱ نهال بلوط در عرصه یاوری (الگن، زاگرس)

اهدای شناسنامه درخت. این شناسنامه درخت، مختص شما، از سوی بنیاد الگن صادر خواهد شد و می‌توانید در طول سال به صورت حضوری و‌ مجازی از روند کاشت، رشد و بالندگی بلوط‌ها در عرصه یاوری مطلع شوید.

بسته‌بندی و آماده‌سازی:
امسال نیز بسته‌های حمایتی شما یاوران گرامی با کار پیوسته و تلاش، شبانه‌روزی توسط «همکاران مستقر در دفتر یاوری» آماده و به دست دانش‌آموزان عزیزمان در مناطق کم‌برخوردار میهن عزیزمان رسید.

توزیع بسته‌ها:
مانند سال‌های پیشین، با دقت و وسواس فراوان ملزومات مورد هدف این کمپین را برای بچه‌ها تهیه و بسته‌بندی کرده و توسط افراد امین و نمایندگان جامعه یاوری که در بخش‌های عشایری و روستایی استان‌های کم‌برخوردار مانند: سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، هرمزگان، جزیره کیش، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کهگیلویه و بویر احمد، کرمان، زنجان، فارس، تهران، البرز، اردبیل، لرستان، گیلان، چهارمحال و بختیاری، گلستان، سمنان، کردستان، یزد و … هستند، را میان کودکان نیازمند توزیع کردیم.

هدیه هر بسته حمایتی:
هدیه یک بسته حمایتی 《410 هزارتومان 》به همراه هزینه‌های سربار (شامل هزینه حمل و نقل درون شهری و بین‌شهری، نیروی انسانی و…).

هیات مدیره و هیات امنا جامعه یاوری فرهنگی، وظیفه خود می‌داند از شما یاوران محترم که بدون داشتن توقعی ما را در جهت تَحَقق اهداف بزرگ و مقَدَس یاوری همراهی می‌نمایید، سپاسگزاری نماید. گزارش‌های آماری و تصویری در رسانه‌های اجتماعی تقدیمتان شده است. گزارش‌های بیشتر را در وب سایت یاوری مطالعه فرمایید.
تلاشتان پایدار و توفیقتان جاری و ساری باد.

تاریخ: 3 آبان‌ماه 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *