مرکز ارتباط همیشه در خط مقدم پاسخگویی به انتظارات درحال تغییر سازمان و مشتریان آن می‏ باشد.

مرکز ارتباط در همه سازمان‌ها چه کوچک و چه بزرگ به عنوان یک ابزار کارآمد و مهم همیشه وجود داشته و خواهد داشت ولی قطعاً تغییرات مهمی در شکل استفاده و حتی قسمت‏ های تشکیل‏ دهنده این ابزار به وجود آمده است. سرعت بالای رشد فناوری و مهم‏تر از آن، تغییر شیوه زندگی مشتریان به ما نشان می ‏دهد.

دعوت شرکت سفیر آبی آرام از جامعه یاوری فرهنگی در این سمينار جهت فروش کتاب‌های یاوری به میهمانان این سمینار.

همچنین از نخستین کتاب حوزه مدیریت مراکز ارتباط با عنوان “مدیریت نسل آینده مراکز ارتباط” توسط شرکت سفیر آبی آرام رونمایی شد. این کتاب برای فروش در اختیار جامعه یاوری فرهنگی قرار گرفت و هزینه‌های حاصل از خرید کتاب در جهت مدرسه سازی و مدرسه ياري هديه گردید.

با سپاس فراوان از لطف و مهرباني بي اندازه مديريت محترم شركت سفير آبي آرام كه همواره در كنار ياوران ما حضور پر رنگی را دارند.
قدردان تمام عزيزاني هستيم، كه با حضور و خريد كتاب هاي ياوری، بار ديگر دليلی شدند در جهت رسيدن به اهداف عاليه جامعه ياوري فرهنگی.

“مهرتان پایدار”

iccs24.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *