همه روز اول صبح
سكه مهر و محبت را
از قلك دل برداريم
و ببخشيم به اول نفری
كه به ما می‌تابد
(مجتبی كاشانی)

 

چند هفته‌ای بود که همکاران واحد گرافیک و قلک یاوری، دست در دست هم دادند تا ایده‌ای نوین را با پیشرفت تکنولوژی و شرایط خاص پاندومی، برای مشارکت بهتر یاوران عزیزمان طراحی و خلق کنند.
قلکی به بزرگی دل‌های یاوران عزیزمان، که در دل خود “دستگاه کارتخوان POS” را جای داده است.

خاطرتان هست که می‌گفتیم: “پول چرک کف دست است”، اما این روزها این ضرب‌المثل به واقعیتی تلخ تبدیل شده، چرا که پول می‌تواند راه انتقال ویروس کرونا باشد. وقتی پول را با دست می‌گیریم، هر نوع ویروسی ممکن است به دست ما منتقل شود و آن زمان که دست به دهان، بینی و چشم می‌زنیم، این ویروس‌ها به بدن ما منتقل می‌شوند.

با تولد “قلک دیجیتال یاوری”، سعی داریم از سلامت شما یاوران عزیزمان در برابر هر نوع ویروس و مریضی محافظت کنیم، تا با کمک هم بتوانیم مانند همیشه، حق تحصیل را به تک تک دانش‌آموزان عزیزمان در مناطق کم‌برخوردار، تقدیم نماییم.

“نخستین” قلک دیجیتال یاوری کجاست؟
نخستین قلک دیجیتال یاوری در ساختمان مرکزی “گروه صنعتی کویر” مستقر شد. گروه صنعتی کویر و جناب آقای مهندس محمد مهدی فنایی از اعضای محترم هیات امنا و مدیره جامعه یاوری فرهنگی، پیوسته در مسیر خلاقانه نیکوکاری پیشتاز هستند.

در نخستین روز استقرار این قلک مجموعا مبلغ ۱۲ میلیون تومان، توسط مدیران و همکاران محترم این گروه برای تامین هزینه‌های تحصیل دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار در مدرسه مجازی “بیابیاموزیم” واریز و هدیه گردید.

همچنان واریز مبالغ هدیه به دانش‌آموزان عزیز ادامه دارد و با درخواست دیگر مدیران ارزشمند گروه صنعتی کویر نیز، دومین قلک برای ساختمانی دیگر در حال استقرار می‌باشد.

از مهر و نگاه نیکوکارانه ایشان بی‌نهایت سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *