به علت طولانی بودن برخی مسیرها، سختی راه، مشکلات خاص رفت و آمد و سایر معضلاتی که تحصیل در راه دور به دنبال دارد، بیشتر دانش‌آموزان (به‌خصوص در مناطق محروم) حضور در مدارس شبانه‌روزی را ترجیح می‌دهند و برخی دانش‌آموزان بنا به شرایط حاکم بر زندگی خود مجبورند در این گونه مدارس به تحصیل علم بپردازند. مدارس شبانه‌روزی از شنبه تا پایان وقت اداری چهارشنبه پذیرای دانش‌آموزان هستند و به این ترتیب دانش‌آموزان این گونه مدارس ۹۰٪ زندگی خود را در دوران تحصیل در مدارس شبانه‌روزی سپری می‌کنند.

در کنار سایر ملزومات مورد نیاز یک دانش‌آموز و نگرانی موجود در خصوص تحصیل وی، مدارس شبانه‌روزی به مثابه خانه دوم دانش‌آموزان نیازمند امکاناتی هستند که کمیت و کیفیت آن بی‌شک در روند تحصیلی آنها موثر است. خوابگاه‌ها باید سرویس‌های مناسبی را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهد که این امکانات در اغلب نقاط کشور بسیار کم و ناچیز است.

در کمپین «تغذیه، تندرستی، تحصیل» قرار است در این حوزه به کمک آینده‌سازان ایران عزیزمان بشتابیم و در یک حرکت سازمان یافته به خوابگاه‌های دانش‌آموزی کمک هزینه تغذیه، بهداشت و سلامت فردی و محیطی را تقدیم کنیم.

ما می‌خواهیم کاری کنیم که هیچ کودکی به خاطر فقر مالی از آموزش و تحصیل محروم نماند. امید است امسال که دومین سال برگزاری این کمپین است بتوانیم با کمک شما یاوران عزیز بار دیگر، لبخند شادی را بر لبان این کودکان بنشانیم. ان‌شاالله.

❓ هدایای شما در کدام استان‌ها توزیع می‌شوند؟ هدایای شما عزیزان در بخش‌های عشایری و روستایی استان‌های کم‌برخوردار مانند: سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، هرمزگان، گلستان، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و … توزیع خواهند شد.

❓ زمان اجرای کمپین: از ۲۰ آذر ماه لغایت ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۷

❓ چطور کمک کنید؟ ما با دقت و وسواس فراوان ملزومات مورد هدف این کمپین را توسط افراد امین و نمایندگان یاوری که در مناطق محروم هستند تامین و میان خوابگاه‌های نیازمند توزیع می‌کنیم. سهم همه ما در این کمپین روزی ۱۰۰۰ تومان در روز، برای یک دانش‌آموز است.

 

شما می‌توانید هدایایتان را به شماره کارت و شماره حساب‌های جامعه یاوری فرهنگی، تقدیم نمایید.

اطلاعات واریزی‌تان را (شامل نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و ۴ رقم آخر شماره کارت واریزی) را از طریق دسترسی‌های زیر به ما اطلاع دهید.

🆔 Campaign: t.me/joinchat/BenYIkOxXaOqkw154iR31w
📱WhatsApp: 09369126530
☎️ Tell: 021-26402606-11
🆔 @YavariCharity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *