❤️لباسی در قواره عشق❤️

عشق و امید، لباسی خواهند دوخت در قواره فرزندان یاوَری که نگذاریم محرومیت و دورافتادگی، ذره‌ای از عزت و نیک‌پوشی و آینده در سوزن‌هایمان را نخ و به هر کوک آن، دل می‌دوزیم که این لباس‌ها لبانی را به لبخند خواهند گشود و به آینه خواهند گفت:

“ ما هم لباسی نو داریم”

چند روزی بود که تیم مدیریت،بازاریابی، گرافیست، اجرایی و … یاوری مشغول آماده سازی این مراسم بزرگ بود، از طراحی کارت دعوت، تالار، چیدمان میز، دکور، دیزاین گرفته تا مراحل انتخاب خواننده و مجری. بالاخره کارهای اجرایی پیش از مراسم به خوبی انجام شد و شهروندان عزیز شهر یاوری؛ با حضور سبزشان در «سومین مراسم شبی با یاوری» دل‌های کوچکی را در دورترین مناطق کم‌برخوردار ایران شاد کردند.

هدف از برگزاری این مراسم حمایت از «طرح تولید حین آموزش» بود و در این شب بزرگ به همت یاوران گرامی توانستیم تعداد 4219 دست لباس را به دانش‌آموزان عزیزمان هدیه دهیم.

در این مراسم گزارش‌های اجرایی «طرح تولید حین آموزش» در هنرستان‌های بیرجند توسط سرکار خانم دادرس و سبزوار توسط سرکار خانم رحیمی ارائه گردید.

این مراسم در تالار ژابیز با اجرای آقای محمود شهریاری، اجرای موسیقی زنده و پذیرایی شام در تاریخ 9 اسفندماه 1397 برگزار گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *