یارا، یکی از اولین شرکت‌های تولیدکننده‌ی بازی‌های پویای اس‌ام‌اسی و هم‌چنین سرگرمی‌های مبتنی بر متن اس‌ام‌اسی است. بهترین بازی‌های آنلاین تحت وب و بازی‌های اسمارت‌فون‌ را می توان در مجموعه یارا موبایل جستجو کرد.

 

این شرکت، مشاور و مجری پروژه‌های نرم‌افزاری مختلف اعم از دسکتاپ، تحت وب، موبایل اپلیکیشن‌، سرویس‌ ارزش افزودۀ موبایل و … می‌باشد و فعالیت رسمی خود را بصورت مستقل از سال ۱۳۸۳ آغاز کرده است.

ایران کارت

شما می‌‌‌‌توانید بدون نیاز به افتتاح حساب و به‌صورت رایگان،”ایران‌کارت بانک آینده” را دریافت کنید و با استفاده از این کارت به‌عنوان کارت خرید خود در هریک از پایانه‌های بانکی متصل به شتاب یا خرید اینترنتی کنید و از « امتیاز برگشت نقدی» و « امتیاز تشویقی» که بانک آینده به‌عنوان تشکر از حسن نیت کاربر برای انتخاب بانک آینده به حساب وی واریز می‌کند، برخوردار شوید.

ایران کارت بانک آینده، در چهار سطح؛ کارت آبی (Blue)، کارت نقره‌ای (Silver)، کارت طلایی (Gold) و کارت پلاتینیوم (Platinum) ارائه‌ می‌‌‌‌شود. شما می‌‌‌‌توانید با توجه به عملکرد خود و به‌صورت مرحله به مرحله در استفاده از سطوح مختلف ایران کارت بانک آینده ارتقا یابید.

باشگاه یاوران جامعه یاوری با، ایـران کارت یاوری

سال 1396 ،در اقدامی متمایز و تأثیرگذار، « ایران کارت بانک آینده » به عنوان کارت باشگاه یاوران جامعه یاوری فرهنگی برای یاوران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار معرفی شد.

در همکاری شکل گرفته میان بانک آینده و شرکت پیشگامان یارا کیش و جامعه یاوری فرهنگی « ایران کارت یاوری » که یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب است؛ در اختیار هواداران جامعه یاوری قرار می‌گیرد و پس از آن، معادل درصدی از تمامی خریدهای یاوران عزیز در سراسر کشور به حامیت از پروژه‌های مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری جامعه یاوری فرهنگی، در مناطق محروم تخصیص می‌یابد.

ایران کارت چیست؟

یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب است؛ با این کارت مثل تمام کارت‌های بانکی می‌توانید از تمام پایانه‌های خرید یا درگاه‌های اینترنتی خرید کنید، اما مزیت آن این است که همواره بخشی از مبلغ خرید خود را به صورت « برگشت نقدی » دریافت می‌کنید.

برگشت نقدی از ۰.۷۵ تا ۱.۵ درصد از مبلغ خرید شما و بسته به امتیاز شما است. مبالغی که از طریق ایران کارت برگشت داده می‌شود، هم برای هزینه مصارف روزانه با هزینه کم می‌تواند استفاده شود و هم جمع آن در بازه‌های بلند مدت قابل توجه خواهد بود. علاوه بر درصد مستقیمی که خود کارت به شما باز می‌گرداند، فروشگاه‌های طرف قرارداد مخصوص « جامعه یاوری فرهنگی » با « ایران کارت » هنگام خرید به شما تخفیف مجزایی خواهند داد. از این رو ایران کارت می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای « بن‌های هدیه سازمانی » باشد.

چگونه ایران کارت دریافت کنیم؟

متقاضیان « ایران کارت یاوری » می‌توانند از طریق لینک زیر، نسبت به ثبت‌نام و  دریافت ایران کارت یاوری خود اقدام فرمایید.

www.yavari.iranian.cards

 

☎️ 021-88754421

🌐 www.iranian.cards

🌐 www.yaramobile.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *