اجرای پنجمین دوره 《طرح افطار ۲۰》 توسط جامعه یاوَری فرهنگی در ماه مبارک رمضان

با یاری هم، دانش‌آموزان نیازمند در خوابگاه‌های دانش‌آموزی استان‌های محروم را مهمان سفره افطار یاوَری کنیم. در ماه رمضان امسال قصد داریم سفره افطار یاوَری را گسترده‌تر کنیم و اولویت را به دانش‌آموزان عزیزمان در مناطق سیل دیده‌ای چون: گلستان، لرستان و خوزستان اختصاص دهیم تا بتوانیم با یاری هم، لبخند شادی را بر لبان این دانش‌آموزان بنشانیم. ان‌شاالله.

هدف از اجرای این طرح، توزیع بیش از ۲۵/۰۰۰ بسته غذای گرم و فراهم کردن فرصت کار نیک برای یاوَران است تا کمک‌ها و نذورات خود را به دست نیازمندان واقعی برسانند.

❓ چرا خوابگاه‌های دانش‌آموزی؟ خوابگاه‌های دانش‌آموزی یکی از محوری‌ترین اماکن در کنار مدرسه برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار کشور است. این خوابگاه‌ها خانه امن دانش‌آموزانی است که به علت فقدان مدرسه در روستای خود مجبور به اقامت در این مکان‌ها و تحصیل در مدارس همجوار آن می‌باشند.

❓ غذاها چگونه آماده می‌شوند؟ هزینه تهیه مواد اولیه، با کمک یاوَران جامعه یاوَری فرهنگی تامین و در اختیار مجریان طرح در این خوابگاه‌ها قرار می‌گیرد. غذاها با کیفیتی مطلوب طبخ و توزیع می‌گردد.

❓زمان مشارکت در این کمپین؟ نیمه شعبان تا عید سعید فطر (از ۱ اردیبهشت‌ماه لغایت ۱۶ خرداد‌ماه) می‌باشد.پ

❓ چطور کمک کنید؟ هدیه هر بسته غذای گرم (برای یک دانش‌آموز) مبلغ ۱۵ هزار تومان می‌باشد.

شما می‌توانید هدایایتان را به شماره کارت و شماره حساب‌های جامعه یاوری فرهنگی، تقدیم نمایید.

اطلاعات واریزی‌تان را (شامل نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و ۴ رقم آخر شماره کارت واریزی) را از طریق دسترسی‌های زیر به ما اطلاع دهید.

🆔 Campaign: t.me/joinchat/BenYIkOxXaOqkw154iR31w
📱WhatsApp: 09369126530
☎️ Tell: 021-26402606-11
🆔 @YavariCharity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *