بالاترین سطح ایران کارت، ایران کارت پلاتینیوم است که در صورت ارتقا از سطح طلایی، برای متقاضی صادر و تحویل ایشان می‌گردد.

ایران کارت پلاتینیوم کارتی ویژه است که بصورت بسیار محدود در اختیار مشتریان خاص ایران کارت قرار می‌گیرد با توجه به اعتبار این کارت، علاوه بر کسب حداقل امتیاز ارتقاء و موجودی، متقاضیان ایران کارت پلاتینیوم می‌‌بایستی دارای شرایط خاصی باشند که احراز آنها تنها با اعتبارسنجی مشتریان توسط مسئولین و بر اساس ساز و کار پیش بینی شده، صورت می‌گیرد.

مراکز خدمات متنوعی برای این سطح از کارت در نظر گرفته شده از جمله استفاده از مراکز پذیرایی، فروش و خدمات و … که نسبت به همه سطوح ایران کارت متمایز و خاص طراحی شده است تا رضایتمندی دارندگان این سطح از کارت را در پی داشته باشد.

از جمله: جایگاه تشریفاتی فرودگاه‌های بین‌المللی امام خمینی(ره)، مهر آباد، کیش و مشهد، ترنسفرهای رایگان فرودگاهی، لانژ فرودگاهی در بیش از 1200 فرودگاه در سراسر دنیا، اجاره خودرو بین المللی SIXT، منشی خصوصی، پکیج کارواش نانو در محل، قطار پنج ستاره زندگی و ….

با ایران کارت پلاتینیوم دو نوع امتیاز به شما تعلق می‌گیرد که در سامانه ایران کارت قابل مشاهده و مدیریت است و در زیر شرح آنها آمده است:

1️⃣ امتیاز نقدی:
🔹 امتیاز نقدی برای سطح پلاتینیوم ایران کارت، 1.5 درصد از مبلغ هر خرید است و بدین صورت محاسبه می‌شود:
🔹 با خرید از هر کجا و در هر زمان، معادل ریالی این امتیاز، بصورت هفتگی (روزهای دوشنبه) به ایران کارت شما واریز می‌شود.
🔹 امتیار نقدی تا سقف مبلغ 250.000.000 ریال در هر ماه محاسبه و پرداخت می‌گردد.
🔹 سقف مجاز استفاده شما از یک دستگاه pos خاص، در یک دوره زمانی یک ماهه، 100.000.000 ریال در نظر گرفته شده است.

تبصره: بدیهی است برای رعایت حقوق دارندگان محترم ایران کارت که دارای تراکنش‌های واقعی خرید هستند، به تراکنش‌های خرید صوری (بنا به تشخیص سامانه ایران کارت) هیچگونه امتیازی تعلق نمی‌گیرد و در صورتیکه به هر دلیل امتیازی اختصاص یافته باشد، ایران کارت این حق را دارد تا امتیازهای ارائه شده را در هر زمان کسر نماید.

2️⃣ امتیاز ارتقا:
🔹 با کسب این امتیاز، سطح پلاتینیوم کارت خود را حفظ خواهید کرد. برای حفظ جایگاه پلاتینیوم شما به 4 میلیون امتیاز ارتقاء در دوره زمانی حداکثر 6 ماهه نیاز دارید.
🔹 0.1 درصد از مبلغ خرید شما در هر خرید، در این امتیاز منظور می‌گردد. 0.02 درصد از معدل موجودی کارت شما در طول دوره شش ماهه.
🔹 ضروری است که حداقل 3.000.000 امتیاز از امتیاز ارتقا خود را از این بخش فراهم آورید.
🔹 می‌توانید کل امتیاز ارتقا خود را از این بخش بدست آورید.
🔹 امتیاز موجودی از 0.02 % از معدل موجودی کارت شما در طول دوره شش ماهه بدست می‌آید.
🔹 بدیهی است در صورت عدم کسب این امتیاز طی دوره، کارت پلاتینیوم به سطوح پایین تر تنزل خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *