آغاز فعالیت شِکلّی به اواسط قرن سیزدهم هجری شمسی باز می‌گردد. نزدیک به یکصدو پنجاه سال پیش پایه گذار َشِکلّی درکوی دوه چی ( شتربان ) تبریز اقامت گزید بر این اساس این محله به نام َشِکلّی نامیده شد نخستین بار درهمین محل بود که شِکلّی فعالیت خود را با بنکداری مواد غذائی آغاز نمود. در آن زمان کوی شتربان یکی از پر ازدحام‌ترین و فعال‌ترین مراکز تجاری محصولات کشاورزی و لبنی در تبریز بود بقای محله و مسجد َشِکلّی واقع در خیابان شمس تبریزی گواه این مدعی است.

شَکِلّی از همان ابتدای مسیر، چشم‌اندازهای بزرگ و ماموریت‌های بسیاری را برای خود تعیین کرده است. تامین نیازهای جامعه و کسب اعتماد آحاد جامعه با به کارگیری کارکنانی کارآمد، تجهیزات پیشرفته و بهره ‌گیری از فناوری‌های روز به همراه انجام تحقیقات بازار، جزئی از مهم‌ترین وظایف شَکِلّی و شرکت صفا پخش می‌باشد. اما اصلی‌ترین ماموریت شَکِلّی، تولید فرآورده‌های غذایی با بالاترین کیفیت، بطور استاندارد است.

شَکِلی با مدیریت و همکاران انسان دوست و همدل، سالیان زیادی است که جزو حامیان ما هستند و در حوزه‌های مختلفی به یاری دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار می‌پردازند.

  • همدلی در همایش بزرگ شبی با یاوری
  • همدلی در کمپین‌های جاری در سال جامعه یاوری فرهنگی
  • و …

☎️ 02122038148

🌐 www.shakelli.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *