روز دوشنبه 25 خرداد 1394آیین امضای تفاهم نامه همکاری جامعه یاوری فرهنگی و بنیاد علمی-آموزشی قلم چی(وقف عام) برگزار شد.

با حضور اعضای هیئت اُمناء، هیئت مدیره، مدیرعامل و کارگروه تخصصی«آموزش و فرهنگ» جامعه یاوری فرهنگی و اعضای هیئت نظار،متولی و واقف بنیاد، نمایندگان اجرایی آن در شهرستان های کشور در محل بنیاد علمی-آموزشی قلم چی(وقف عام)، آیین امضای تفاهم نامه همکاری بین دو سازمان برگزار شد.

بر پایه این تفاهم نامه همکاری، در سال تحصیلی 95-1394 دانش آموزان سال سوم و چهارم (پیش دانشگاهی) در رشته های علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی- فیزیک و هنرجویان هنرستان های کاردانش وفنی حرفه ای زیر پوشش اهداء کتاب کمک درسی، برگزاری آزمون های برنامه ای پیشرفت تحصیلی و بورسیه درسی قرار خواهند گرفت. دانش آموزان و هنرجویان یادشده در استان های ایلام، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی به طور صد در صد مورد هدایت و حمایت تحصیلی واقع خواهند شد.

در سال تحصیلی 94-1393، 28203 جلد کتاب کمک درسی و آموزشی در26 شهر استان های ایلام و خراسان جنوبی در رشته های علوم تجربی، علوم انسانی و ریاضی- فیزیک بین 8171 دانش آموز توزیع شد.

 

    

                    

 

                    

 به نقل از سایت خبری بنیاد علمی آموزشی قلمچی براساس این تفاهم نامه مقرر شد همان طور که در سال تحصیلی گذشته نیز شاهد بودیم، بنیاد قلم چی، در سال تحصیلی آینده نیز با اهدای کتاب، به همراه جامعه یاوری فرهنگی، در استان های مورد نظر همکاری و حضور داشته باشد.    

 

                                                 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *