هر ساله در ماه مبارک رمضان، با یاری شما یاوران گرامی، دانش‌آموزان نیازمند خوابگاه‌های دانش‌آموزی استان‌های کم‌برخوردار را میهمان سفره افطار یاوری می‌کردیم.
اما در ماه رمضان امسال و در شرایط فعلی با وجود #ویروس_کرونا، سفره افطار یاوری را به توزیع مواد غذایی، مواد ضدعفونی کننده و ماسک، برای یک خانواده دانش‌آموز در یک ماه، تغییر دادیم تا بتوانیم با یاری هم، لبخند شادی را بر لبان خانواده‌های دانش‌آموزان عزیزمان در مناطق کم‌برخوردار بنشانیم. انشاالله

با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط کنونی جامعه، نبود شغل، تنگدستی خانواده‌ها در مناطق محروم و استقبال یاوران عزیزمان مبنی بر تمدید زمان مشارکت در 《طرح افطار ۲۰》 یاوران و حامیان گرامی می‌توانند هدایا و نذوراتشان را از طریق شماره کارت‌های یاوری تقدیم نمایند.

❓بسته‌های موادغذایی و ضدعفونی کننده‌ها چگونه تهیه می‌شوند؟
هزینه تهیه این بسته‌ها، با کمک یاوران جامعه یاوری فرهنگی تامین و در اختیار مجریان طرح که افراد امین و مورد اعتماد جامعه یاوری در مناطق کم‌برخوردار هستند جهت تهیه و بسته بندی قرار می‌گیرد.

❓ماسک‌ها چگونه آماده می‌شوند؟
تمامی ماسک‌ها با رعایت کلیه موازین بهداشتی و پروتکل‌های فاصله گذاری که از سوی ستاد مبارزه با کرونا تعیین شده توسط هنرجویان هنرستان‌های تحت حمایت طرح « تولید حین آموزش » تولید و پس از بسته بندی جهت اضافه شدن به بسته‌های حمایتی در اختیار مجریان طرح در مناطق کم‌برخوردار قرار می‌گیرد.

✅ نوع پارچه: اسپان باند گرماژ ۲۰ آب جذب، اسپان باند گرماژ ۳۰ آب گریز، ملت بلون ( فیلتر )

طرح « تولید حین آموزش » که توسط جامعه یاوری فرهنگی در مناطق کم‌برخوردار از سال ۱۳۹۳ اجرا می‌‌شود، نه تنها دانش‌آموزان را در معرض یادگیری حرفه و فن و مهارت آموزی قرار می‌دهد، بلکه یک منبع درآمد برایشان به‌وجود می‌آورد که کمک خرج خانواده بوده و در این وضعیت اقتصادی و هزار و یک مشکل معیشتی بتوانند هزینه تحصیلشان را پرداخت نمایند.

❓بسته‌های حمایتی چگونه توزیع می‌شوند؟
بسته‌های آماده شده توسط افراد امین به مدارس تحت حمایت « طرح افطار ۲۰ » انتقال داده و بسته‌های حمایتی به خانواده‌های دانش‌آموزان توسط مدیران مدارس در دفتر مدرسه توزیع می‌گردد.

❓چطور کمک کنیم؟
هدیه هر بسته موادغذایی، ضدعفونی کننده و ماسک(برای یک خانواده دانش‌آموز در یک ماه) به مبلغ ۱۸۰ هزار تومان می‌باشد.

 

شما می‌توانید هدایایتان را به شماره کارت و شماره حساب‌های جامعه یاوری فرهنگی، تقدیم نمایید.

اطلاعات واریزی‌تان را (شامل نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و ۴ رقم آخر شماره کارت واریزی) را از طریق دسترسی‌های زیر به ما اطلاع دهید.

🆔 Campaign: t.me/joinchat/BenYIkOxXaOqkw154iR31w
📱WhatsApp: 09369126530
☎️ Tell: 021-26402606-11
🆔 @YavariCharity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *