در میان هر سیب
دانه‌ی محدودی ست
در دل هر دانه، سیب‌ها نامحدود
چیستانی ست عجیب
دانه باشیم نه سیب

« مجتبی کاشانی »

خیریه « جامعه یاوری فرهنگی » بر پایه رسالت خود که حمایت از دانش‌آموزان عزیز در مناطق کم‌برخوردار است، هرسال با اجرای کمپین بزرگ « کوله‌پشتی مهر + روپوش مدرسه »، تلاش می‌کند از یک سو نگرانی خانواده‌ها را برای تأمین مایحتاج دانش‌آموزان کاهش دهد و از سوی دیگر زمینه تحصیل دانش‌آموزان را فراهم کند.

هر سال در آستانه فصل تابستان، همکاران دفتر « جامعه یاوری فرهنگی » بسته‌های نوشت‌افزار، کوله‌پشتی و لباس فرم را در قالب اجرای کمپین « کوله‌پشتی مهر + روپوش مدرسه » به همت یاوران عزیزمان، برای تقدیم به دانش‌آموزان کم‌برخوردار، آماده‌سازی می‌کردند.

سال گذشته با همراهی و مشارکت یاوران عزیزمان، توانستیم بیش از 12/600 هزار دانش‌آموز را حمایت و آنها را با لبخند راهی مدارس کنیم.

… اما امسال شرایط با سال‌های پیشین متفاوت بود.

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و آموزشگاه‌ها، تصمیم گرفتیم طرحی را در قالب « بورسیه تحصیلی دانش‌آموزان در مدرسه مجازی بیابیاموزیم » اجرا کنیم. ( طرحی برای ارائه خدمات آموزشی آنلاین )

اما خیرین عزیزی که در مناطق کم‌برخوردار بانی مدرسه‌ای هستند امسال هم در فصل آغاز مدرسه دل به کار دادند و با در نظر گرفتن وضعیت سفید شیوع ویروس کرونا، بانی کوله‌پشتی و لوازم‌تحریرهای مدارس خود شدند تا این دانش‌آموزان امسال هم با خوشحالی ” مشق عشق ” بنویسند.

گزارش تصویری آماده‌سازی، ارسال و تقدیم این کوله‌پشتی و لوازم‌تحریرها به پیوست تقدیم حضورتان می‌گردد.

تاریخ: 29 شهریورماه 1399

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *