کمپین غذا ، سلامت و تحصیل

 

 عشق مانند هوا
همه جا موجود است
تو نفس هایت را قدری جانانه بکش

“مجتبی کاشانی”

خوابگاه های دانش آموزی یکی از محوری ترین اماکن در کنار مدرسه برای دانش آموزان کم برخوردار کشور است، این خوابگاه ها خانه امن دانش آموزانی است که به علت فقدان مدرسه در روستای خود مجبور به اقامت در این مکان ها و تحصیل در مدارس همجوار آن می باشند.

خوابگاه ها باید سرویس های مناسبی مانند غذا ، بهداشت و وسایل اقامتی همچون ملحفه و کتابخانه و …. را در اختیار دانش آموزان قرار دهد که مستلزم بودجه کافی است. ولیکن به علت مشکلات سال های اخیر آموزش و پرورش دچار کمبودهایی شده و دانش آموزان عزیزمان دچار مشکلات تغذیه و سلامت هستند.

پس از سال ها کمک های موردی و تجربه های گوناگون امسال تصمیم گرفتیم تا در این حوزه هم به کمک آموزش و پرورش و مهمتر از آن فرزندان عزیزمان بشتابیم و در یک حرکت سازمان یافته به خوابگاه های سه استان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان کمک هزینه غذا و بهداشت تقدیم کنیم.

حال که یاری و یاوری شما عزیزان در این گروه آنچنان منسجم و تحسین برانگیز شده است، می خواهیم خواهش کنیم تا در کمپین غذا، سلامت و تحصیل همراه باشید.

در این کمپین ۳۰ هزار تومان برای یک دانش آموز در ماه – یعنی به ازای روزی ۱۰۰۰ تومان – در نظر گرفته شده تا با این مبلغ بتوانیم کمکی موثر به دانش آموزان مورد نظر بنماییم، بدیهی است که به هر تعداد که یاوران تمایل دارند می توانند به این عزیزان هدیه نمایند.

مدت زمان ما برای این کمپین دو ماه و تا آخر آذرماه در نظر گرفته شده است و به تعداد ۲۰ هزار دانش آموز را پیش بینی کرده ایم.

امیدوارم این مهم به همت شما نازنینان به سرانجام برسد.

واریز نمایید و پس از آن جهت ثبت در سیستم مالی اطلاعات واریزی خود را از طریق تماس تلفنی اعلام فرمــــایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *