یاور عزیز
تو را سپاس باید گفت؛
تو را که دلی به پاکی شبنم داری؛
تو را که به نگاه‌های معصومانه کودکان محروم می‌اندیشی.
فردا بهشت از آن توست.
فردا از آن توست‌ای نیکوکار.

شهروندان عزیز شهر یاوری
در اسفند ماه و ایام عید نوروز مانند تمام سال‌های گذشته همت خود و شما سروران را معطوف به تهيه و هديه لباس‌های عید برای دانش‌آموزان مناطق كم‌برخوردار ايران عزيزمان كرديم.
در همین راستا مانند دوره نخست این کمپین، هنرجویان سال سوم رشته طراحی دوخت هنرستان‌ها و کارگاه‌های تجهیز شده توسط جامعه یاوری فرهنگی در طرح 《توليد حين آموزش》 مشغول به کار بودند و با شوق و اشتیاق در كمپين 《عيدی من》 مانند شما بزرگواران، هم قدم شده و با حال و هوای نوروزی لباس‌ها را يك به يك آماده نمودند.

🙏 ضمن سپاس ویژه از همراهی شما نازنینان، که بیشترین و بهترین سرمایه ما هستید و همیشه با لطف و مهربانی‌تان از اهداف این موسسه حمایت کرده و پیوسته حامی ما هستید.

 

⬅️ هزینه لباس شب عید ۵۶۹ دانش‌آموز در سومین دوره اجرای کمپین 《عیدی من》 بصورت تقریبی، توسط شما یاوران نیک‌اندیش تا تاريخ ۲۵ فروردین ماه ۱۳۹۹ تامین و تقديم شده است.
⬅️ با کنترل همکاران واحد مالی از حساب‌های بانکی جامعه یاوری فرهنگی، هزینه لباس شب عید 273 دانش‌آموز دیگر توسط یاوران عزیزی که بدون اطلاع‌رسانی هدایایشان را به این حساب‌ها تقدیم داشتند، ، به جمع لباس‌های اهدایی اضافه کردیم.

⬅️ مجموع هزینه لباس شب عید 842 دانش‌آموز در سومین دوره اجرای کمپین 《عیدی من》توسط شما یاوران نیک‌اندیش تامین و تقديم شده است.

 

تمامی لباس‌های هدیه شده توسط شما یاوران ارجمند به دلیل تعطیلی مدارس و عدم شیوع بیماری کرونا، بزودی از طریق مدیران مدارس تقدیم دانش‌آموزان عزیز خواهد شد و گزارش مصور آن تقدیمتان می‌گردد.

به منظور شفاف‌سازی، گزارش کمپین《 عیدی من 》 در خصوص تولید لباس و توزیع آن مطابق دیگر کمپین‌های برگزار شده در رسانه‌های اجتماعی ( گروه و کانال تلگرام، اینستاگرام، وب سایت، لینکدین و…) تقدیمتان گردید، گزارش مالی نهایی این کمپین در روزهای آینده، تقدیم حضورتان می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *