به نام “ او “ که شیفته‌ترین است و سازیار هر چه بنای دل

 

هزاران سپاس یزدان پاک را برای فراهمی و انبوهی جان و توانی که بخشید، در سوی دلداری و دلکاری مردمان دور دست‌های این میهن آسیب خورده و درد کشیده و درودهای بسیار، یاران همدل «یاوری» را که برای این بهانه دُرست و قلندرانه مایه‌ها گذاشتند از سرودست، و دوره بلند و پلشت و تلخ بیماری جهانگیر و پر زخم “ کرونا ” را که هم امروز نیز بسویه‌های رنگارنگ، نَفَس‌های آدمیان را گره دار و مرگبار ساخته است؛ بگونه‌ای درخشان تاب و کتاب آورده‌اند، که در چکیده پیشِ رو مشق و تلاشِ بیش از پار و پیرارِشان به آسانی چِشم می‌نوازد و شادمانی می‌انگیزد و امید می‌افزاید!

“سایبان‌های” بر پا شده و “سامانه‌های” یاری بخش دانش‌آموزی و آموزگاری و تکاپو درشاقول نمودن هر آنچه بیداد و ناترازی، آموزشی و فرهنگی را در این دیار نشانه گرفته باشد، به زبان آمار و شمارگان و چون وچند می‌گوید که چه گنج‌ها را یاوران به رنج بی‌شمار یافته‌اند و چه خرابه‌ها که آبادان نموده‌اند و اگرچه این‌همه البته در برابر آن مخروبه‌های بسیار و سیل‌های بی‌گدار فراوان و نابرابری‌های برون از انگار این سرزمین، گوشه و خوشه‌ای اندک و ناچیز است.

امّا و امّا پیام زیبا و رسایی را می‌دهد که اگر یارانه دست هم را گیریم وپای همکنار را نفرساییم و دل‌ها بهم بیافزاییم، پردیس، دور و دست نایافتنی و ناروا نیست. در آرزویِ روزگاران آفتابین این کهن بوم خجسته و سر بلند! و شادمانی و بختیاری کودکانی که پرچم فردای ایران زمین را بدست خواهند داشت! و درودی به روشنایی و سرودی برای پیکار با تاریکی نا داری و نادانی.

 

همایون حاجی خانی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل

 

جهت دریافت گزارش با دفتر جامعه یاوری فرهنگی تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *