گاهی فاصله‌ رساندن آرزوهای دور و دراز به یک واقعیت دست‌یافتنی و ملموس، تنها برداشتن «یک قدم همت» است. یک قدم تا روشن‌کردن چشمان امیدهای آینده‌ی ایران. ما باور داریم و معتقدیم آینده از مدرسه آغاز می‌شود، آینده در مدرسه بنيانگذاری و پی‌ریزی می‌شود، آینده در دستان دانش‌آموزانی است که با چشمانی پر فروغ، دليی شادمان و لبانی خندان، روز اول مهر را در کنار همکلاس‌های خود جشن می‌گيرند.

هدیه ۱۲،۰۰۰ بسته لوازم‌تحریر و نوشت‌افزار، توسط حامیان همیشگی امیدان آینده‌ساز کشور، «بانک محترم آینده» به جامعه یاوری فرهنگی

🗓 ۲۲ مهرماه ۱۳۹۸

 

پیام بانک آینده به مناسبت آغاز سال تحصیلی ٩٩-۱۳۹۸ در مدارس امید آینده

مدارس اميد آینده، خانه فرزندان آینده ساز کشور است.

مدارس اميد آینده، خانه فرزندان آینده‌ساز کشور است؛ خانه‌ای که با اميد به آینده روشن براي فرزندان عزیزمان بنا نهاده شده است، خانه‌ای که براي دستيابی به پيشرفت و توسعه و ارتقاء فرهنگ، علاوه بر آموزش علم، دانش و آگاهی، دین‌مداری و اخلاق، مهارت های زندگی در آینده، در آن تدریس و تمرین می‌شود.

«زنگ اميد آینده»، شروع حرکت به سوی «زندگی آینده» است؛ طنين صدای اميدوارانه‌ای برای آغاز سفر به سوی برتری و بالندگی پایدار است، تا از همين امروز براي ورود به عرصه فعاليت، کار و تلاش در جامعه، آماده باشيم.

ما در بانك آینده تلاش می‌کنيم در پرتو حمایت و مشارکت‌های مادی و معنوی در الگوسازی نهاد مدرسه، فضایی با طراوات، شاد و پر اميد را برای دانش‌آموزان فراهم کنيم؛ معلمان فرهيخته و مدیران دلسوز را که سرمایه های بی بدیل نظام آموزشي کشور هستند را ارج نهاده و قدردان تلاش‌های مشفقانه ایشان در تربيت نسلی متعهد به ارزش‌های دینی و ملی، صبور در گفت وگو و تفاهم، سرزنده و بانشاط برای ساخت آینده باشيم.

ما از تمام دانش‌آموزان و فرزندان عزیزمان در مدارس آینده می‌خواهيم که قدردان فرصت‌ها بوده و در کمال ادب و احترام، خوشه چين دانش و علم معلمان خوب خود باشند و از پدران و مادران گرامی نيز انتظار داریم همچون گذشته با مشارکت فکری در امور این مدارس یار و یاور معلمان و مربيان فرزندان خود باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *