زمستان سال 1398 در《سیستان و بلوچستان》 سیل آمد و دار و ندار عزیزان محروم این منطقه را بلعید و ویرانی‌های زیادی را به جا گذاشت.
این حجم آب در مناطق مختلف این استان روستا‌ها را در محاصره گرفته و باخبریم که منطقه کنارک و زرآباد زیرآب هستند و جا‌هایی که در محاصره سیل نیستند نیز راه‌های ارتباطی آنها قطع شده است.

بر اساس وظیفه ذاتی خود به دنبال راهکارهای مناسب برای کمک‌رسانی به این عزیزان بودیم که کمپین 《یاری‌رسانی به سیل دیدگان سیستان و بلوچستان 》 را برگزار کردیم. که مبلغ نقدی جمع‌آوری شده تا پایان کمپین ۱،۱۴۵،۳۲۴،۹۱۷ ریال بوده که از این مبلغ ۱۷۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال بابت بخاری و ۱۵۲،۵۰۰،۰۰۰ ریال بابت تهیه پتو در روزهای ابتدایی سیل، هزینه گردید.

از آنجایی که جامعه یاوری فرهنگی همیشه تلاش داشته است که امانت‌دار شایسته‌ای برای شما یاوران باشد، با مشورت نماینده جامعه یاوری در استان سیستان و بلوچستان، تصمیم گرفتیم تعداد ۲۳ باب حمام روستایی برای این عزیزان بسازیم.

با توجه به هزینه ساخت این حمام‌ها که هر کدام ۷ میلیون تومان می‌باشد، مجموع هزینه ساخت ۱۶۱ میلیون تومان برآورد شده است که الباقی آن توسط « بنیاد خیریه نور احسان » هدیه شده است، از مدیریت و پرسنل محترم این بنیاد بی‌نهایت سپاسگزاریم، تلاش نمودیم هدایای شما به خدماتی ماندگار در مناطق سیل‌زده تبدیل شده و آثار نیک‌تان همچنان جاری و ساری باقی بماند.

✅ اسامی روستاهايی كه حمام و سرويس بهداشتی در آنها ساخته شد به شرح زیر می‌باشد:

نیکشهر، بخش آهوران – روستای رهنوک – 4 چشمه

نیکشهر، بخش آهوران – روستای بیتیج دپ – 2 چشمه

نیکشهر، بخش آهوران – روستای کروزدپ – 4 چشمه

نیکشهر، بخش آهوران – روستای پتکان – 3 چشمه

سرباز،بخش کیشکور – روستای کمپک دپ – 4 چشمه

سرباز،منطقه سرکور – روستای اسپتکی – 1 چشمه

سرباز،منطقه سرکور – روستای سدآباد – 1 چشمه

سرباز،بخش کیشکور – روستای ملنتان – 3 چشمه

سرباز،منطقه سرکور – روستای دریکور – 1 چشمه

 

هیات مدیره جامعه یاوری فرهنگی ضمن قدردانی از اعمال خداپسندانه شما یاوران عزیز، آرزوی توفیق روزافزون برای ادامه این حرکت انسان دوستانه و مقدس را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *