زندگی بار گرانی ست
که بر پشت پریشانی تُست
کار آسانی نیست
نان درآوردن و غم خوردن و عاشق بودن

«مجتبی کاشانی»

 

هدف از اجرای این طرح، توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته « موادغذایی و موادضدعفونی » با فراهم کردن فرصت کار نیک برای یاوران است تا بتوانیم کمک‌ها و نذورات شما عزیزان را به دست نیازمندان واقعی برسانیم.

هر ساله در ماه مبارک رمضان، با یاری شما یاوران گرامی، دانش‌آموزان نیازمند خوابگاه‌های دانش‌آموزی استان‌های کم‌برخوردار را میهمان سفره افطار یاوری می‌کردیم.
اما در این ۲ دوره آخر با بروز بیماری COVID19 و شیوع ویروس کرونا، سفره افطار یاوری به توزیع بسته‌های مواد غذایی و ضدعفونی برای یک خانواده دانش‌آموز در ۱ ماه، تغییر داده شد تا بتوانیم با یاری هم، لبخند شادی را بر لبان خانواده‌های دانش‌آموزان عزیزمان در مناطق کم‌برخوردار بنشانیم.

با توجه به اینکه به خاطر شیوع ویروس کرونا، سفره‌ افطاری یاوری در مدارس شبانه روزی و خوابگاه‌های دانش‌آموزی، مانند پنج سال گذشته قابل اجرا نیست، جهت حفظ سنت «طرح افطار 20 » در شرایط کرونایی، بسته‌های افطار برای خانواده‌های دانش‌آموزان مناطق محروم، حاشیه نشین و عشایری، در شرایط کاملاٌ بهداشتی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری، تهیه و تقدیم عزیزانمان در مناطق کم‌برخوردار خواهد شد.

  •  این بسته‌های افطاری توسط یاوران عزیز جامعه یاوری فرهنگی تهیه شده است.
  • هر بسته شامل: مواد غذایی، مواد ضدعفونی کننده و ماسک می‌باشد.
  •  بسته‌های موادغذایی و ضدعفونی‌کننده و ماسک توسط افراد امین و مورد اعتماد جامعه یاوری در مناطق کم‌برخوردار آماده می‌شود.
  • بسته‌های آماده شده به مدارس تحت حمایت «طرح افطار ۲۰ » انتقال داده و به خانواده‌های دانش‌آموزان توسط مدیران مدارس، در دفتر مدرسه توزیع و تقدیم می‌گردد.

تاریخ: 15 اردیبهشت‌ماه 1400

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *