بچه‌های زیادی در گوشه و کنار ایران هستند که به خاطر نداشتن لوازم‌تحریر یا روپوش مدرسه به سختی تحصیل می‌کنند. همه ما دانش‌آموزان قدیمی به خوبی می‌دانیم که فصل آغاز مدرسه بدون داشتن لوازم‌تحریر جدید، روپوش مدرسه یا کیف و کوله‌پشتی نو لطف زیادی ندارد. ما با همراهی شما قصد داریم این بچه‌ها را به آرزوهایشان برسانیم.

در کمپین «کوله‌پشتی مهر➕روپوش مدرسه» هر کودک محروم یک کیف پر از لوازم‌تحریر و یک دست روپوش مدرسه هدیه می‌گیرد. می‌خواهیم کاری کنیم که هیچ کودکی به خاطر فقر مالی از آموزش و تحصیل محروم نماند.

چطور کمک کنیم؟ برای پیوستن به این کمپین می‌توانید هزینه اهدای یک یا چند کوله‌پشتی مهر➕روپوش مدرسه به دانش‌آموزان مناطق محروم را به جامعه یاوری اهدا کنید. ما با دقت و وسواس فراوان ملزومات مورد هدف این کمپین را برای بچه‌ها تهیه و بسته بندی کرده و توسط افراد امین و نمایندگان یاوری که در مناطق محروم هستند، میان کودکان نیازمند توزیع می‌کنیم.

به دلیل موضوعاتی مثل سایز روپوش و رنگ‌های استاندارد هر مدرسه، ممکن است کوله‌پشتی و روپوش مدرسه‌ای که اهدا می‌کنید به دست دو دانش‌آموز متفاوت برسد، ما نهایت تلاش خود را به کار می‌بندیم تا این هدایا را به شایسته‌ترین شکل ممکن و با حفظ عزت نفس کودکان به دست آنها برسانیم.

هدایای شما در کدام استان‌ها توزیع می‌شوند؟ جامعه یاوری فرهنگی به دلیل فعالیت کشوری خود هیچ محدودیتی برای توزیع این لوازم در هیچ یک از استان‌ها ندارد و لوازم‌تحریر و روپوش‌های اهدایی شما در بخش‌های عشایری و روستایی استان‌های کم‌برخوردارتر مثل سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، هرمزگان، گلستان، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و … توزیع خواهند شد.

چقدر کمک کنیم؟ مبلغ تامین یک دست روپوش مدرسه و یک کوله‌پشتی پر از لوازم‌تحریر ۱۱۰ هزارتومان پیش‌بینی شده است. هزینه‌های سربار (شامل هزینه حمل و نقل درون شهری و بین‌شهری، نیروی انسانی و…) در این مبلغ لحاظ شده است. همچنین می‌توانید با پرداخت مبالغ کمتر، هزینه بخشی از یک کوله‌پشتی لوازم التحریر و روپوش را تقبل کنید.

? زمان اجرای کمپین کوله‌پشتی مهر

این کمپین از تاریخ ۱۰ مرداد ماه آغاز و تا ۱۰ مهر ماه 1397 اجرا خواهد شد. امیدواریم این مهم به همت شما نازنینان به سرانجام برسد.

 

شما می‌توانید هدایایتان را به شماره کارت و شماره حساب‌های جامعه یاوری فرهنگی، تقدیم نمایید.

اطلاعات واریزی‌تان را (شامل نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و ۴ رقم آخر شماره کارت واریزی) را از طریق دسترسی‌های زیر به ما اطلاع دهید.

🆔 Campaign: t.me/joinchat/BenYIkOxXaOqkw154iR31w
📱WhatsApp: 09369126530
☎️ Tell: 021-26402606-11
🆔 @YavariCharity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *